FAQ - Često postavljena pitanja
Sa ciljem da vam olakšamo kupovinu na našem sajtu, izdvojili smo najčešće postavljena pitanja naših kupaca. Ukoliko među njima niste našli ono što vas zanima, putem telefona ili emaila nam pošaljite pitanje na kontakt obrazac, pa ćemo rado odgovoriti na sva vaša pitanja.
-Kako obaviti kupovinu?
Kupovina iz naše online prodavnice je jednostavna i brza. Nakon što se odlučite za proizvod, potrebno je da ga dodate u korpu, a zatim krenite na plaćanje - gde ćete uneti svoje podatke za dostavu i potvrditi kupovinu.
+Kako u korpu dodati više proizvoda?
Nakon što ste u korpu stavili jedan proizvod, odaberite opciju 'Nastavi kupovinu' kako biste dodali još proizvoda. Kada željene proizvode stavite u korpu, idite na plaćanje i unesite svoje podatke za dostavu.
+Da li je za naručivanje potrebna prijava na sajt?
Ne. Kupovinu možete da obavite bez prijavljivanja na sajt.
+Ko dostavlja paket?
Paket se dostavlja putem kurirske službe. Zadržavamo pravo izmene ugovornog partnera za isporuku pošiljki.
+Koliko brzo šaljete paket?
Od trenutka kad završite kupovinu, paket se u roku od jednog radnog dana predaje kuriru, a dostavu na svoju adresu možete očekivati najkasnije pet dana nakon slanja robe.
+Kako se vrši plaćanje?
Plaćanje se vrši pouzećem, odnosno prilikom preuzimanja paketa. Plaćanje može da se obavi i putem PayPal sistema, kreditnim karticama i platnim nalogom, ako je to naznačeno na prodajnoj stranici.
+Dodatne usluge
Ukoliko se prilikom plaćanja odlučite za prioritetnu dostavu, to znači da ćemo vašu porudžbinu obraditi prvu, i da ćemo proizvod poslati odmah.
Kroz proces kupovine možete da doplatite osiguranje paketa, a to znači da ukoliko prilikom transporta dođe do oštećenja, oštećeni proizvod ćemo zameniti bez suvišnih pitanja.
+Da li proizvodi mogu da se preuzmu lično?
Ne postoji mogućnost ličnog preuzimanja proizvoda, s obzirom na to da je ovo online prodavnica i da nemamo fizičku ekspozituru. Kupovina je moguća jedino putem online webshopa.
+Bezbednost podataka
Kupovina na našoj stranici je izuzetno bezbedna. Kako bi podaci naših kupaca bili 100% bezbedni, koristimo najnaprednije načine šifrovanja i druge bezbednosne protokole.
Vaši podaci su zaštićeni, i nećemo ih deliti sa trećim licima. Vaše lične podatke ćemo koristiti isključivo za potrebe sprovedene porudžbine, kao i za slanje određenih informativnih materijala.
+Želim da naručim veće količine proizvoda! Kako je to moguće uraditi?
U slučaju da želite da naručite veću količinu proizvoda ili da sarađujete sa nama, javite nam se putem kontakt stranice kako bismo se dogovorili o različitim mogućnostima saradnje.
+Kako mogu da vratim proizvod?
O nameri povlačenja iz kupovine kupac prodavca mora da obavesti pismenim oblikom, i ne kasnije od roka navedenog na stranici na kojoj je kupio proizvod.
+Naručio sam proizvod ali još nije dostavljen, koga da kontaktiram?
U slučaju da je prošlo predviđeno vreme za dostavu a vi paket još niste dobili, pošaljite nam pitanje na e-mail adresu korisničke podrške koja se nalazi u donjem delu web-stranice.